Rockchic & landets showdrottning

Såg Nannes krogshow på tv häromhelgen och blev helt förälskad. Hade så gärna velat se den live. Jag skrattade så att jag grät,hon var verkligen sjukt rolig. Hon har en show karaktär som få andra har. Om Eva Rydberg är landets revidrottning så är Nanne landets showdottning. Hon är så ball.
Många kritiseras henne för hennes utseende och klädval trots sin ålder men inte jag. Jag tycker hon är störtcool som kör sin grej utan att ta åt sig av skiten. Cred till Nanne som vågar vara sig själv.

Hon skulle verkligen passa att köra rocklåtar.Den hesa rösten och den looken..såå coolt..

Hittade det här uppträdandet på youtube..rösten är så ball och chencka in byxorna..=)

www.youtube.com/watch?v=hO0lxSiM224 

Tjing!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback