On the right side of the highway

Har nu varit i skolan och skrivit ekologiprovet. Hade ångest igår kväll eftersom jag inte tycktes få det att sitta. Marcus förhörde mig och jag klarade flerparten av frågorna med ändå kändes det inte ok. Jag har det bara på känn att det skulle gå åt skogen idag. Vaknade imorse på utmärkt humör. Ångesten och oron som jag kände igår var som bortblåsta.
Kvart i åtta knatade jag till skolan och med det ska jag även säga att jag gick en halvtimme tidigare än nödvändigt.
Fick kliva in och börja skrivningen tio minuter än beräknat. 35 minuter senare var jag klar. Svarade på allt förutom en 8 poängsfråga som bestod av hela baksidan och en 2 poängsfråga. Resten svarade jag på och jag vet att av 75% av det jag svarade på så har jag rätt på 70% så jag borde iaf bli godkänd. MItt mål är att bli godkänd utöver det är bara plus.
Känns skönt att det är över och att det gick bättre än väntat OCH att det gick fort för nu har jag hela dagen på mig att göra vad jag vill. Ska iofs läsa  kapilet om romantiken som vi ska på börja med i svenskan imorgon och första delen av Islam kapitlet som vi ska börja med på religionen imorgon, Men utöver det kan jag göra vad jag vill.
Ska börja med att städa lite och röja upp lite..
Sen får vi se vad som händer..har så mycket jag vill göra så vet inte vad jag ska välja..

Bio ikväll och nyttig god mat..nice=)

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback