my choice for the future..

Ja kära er därute..nu har jag valt och ansökt inför hösten,skola alltså.
Jag har l'änge varit velig och valt mellan tre inriktningar men kors och tvärs så blev det något annat. En inriktning som grundar på någo som jag ville bli som liten och med det så menar jag inte "fin dam" som det står att jag ville bli i mina vänner boken=)
Tänker låta mitt val vara hemligt ett tag tills min ansökan blir behandlad..återkommer med mer..

varit i skolan idag och haft en uberseg lektion i miljökunskap. Det var riktigt svårt att hålla ögonen öppna. Eftermiddagen har jag varit extremt flitig och avvekat två punkter på hemskrivningen i Islam,dammsugit och moppat övervåningen,vädrat mattor,bäddat rent i sängen,vikt en jäkla massa tvätt och vattnat blommor inne och ute.
Fixade mat på det och badade Nathanael och avslutade det hela med att ansöka till skolan..Iblan är man sjukt effektiv.

Marcus och Henke är på intågande. De har varit ute och övningskört,Henke har övningskört med Marcus som övervakare. Sen har de varit på fotboll men var tydligen kallt så nu ska de se klart matchen hemma.

Jag ska fortsätta en stund på Islam jag..

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback