Vad ska man tycka?Ska man orka tycka nåt alls?

Detta inlägg kommer att bli kort och kommer kort och gott att handla om min bror.
Han och E gjorde slut till allas stora glädje..sorry men det är dagens fetaste sanning. Sen började han att träffa marcus kusin H som jag gillar (även om hon verkar tro annat) men jag tycker väl inte att det var rätt person för min bror.
Det blev inget utav det vilket jag kände på mig..Nu då? Nu hoppas jag att han håller vad han lovade mig på Nälstabadet i somras.
Det jag vill är att han ska hitta en tjej som passar till hans äkta personlighet,en tjej som passar till den Jocke som hans närmaste känner. Den Jocke som inte spelar balla Allan utan är sitt fina riktiga jag.
Jag hoppas han hittar en tjej som har självförtroende och stadigt psyke. En fin tjej helt enkelt som inte tar ur Jocke ur min lillebror..Är det för mycket begärt? För mycket att hoppas på?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Man vill alltid sina syskons bästa även om det sårar den andra!

2008-09-03 @ 14:32:46
Postat av: hannah

Jag vill honom också allt gott och att han ska hitta någon som verkligen är rätt för honom.

2008-09-14 @ 09:23:13
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback