tired like hell and back on track

Uscha vad jag är trött nu. Insåg precis att jag suttit ner max 30 minuter idag. Kroppen skriker efter lite vila.
Min lilla pruttunge har varit en ängel idag,på sitt absolut bästa humör.
Haft en lugn och skön kväll. Ätit spagetti och köttfärssås som Nathanael och Marcus älskar och så har jag gjorrt klart det sista för dagen medan Nathanael lekte och Marcus kollade på Dexter. Ska avsluta kvällen med att titta på Narnia 2 i soffan.

Imorgon ska jag träffa Sussie och ta en promenad och gå till öppna förskolan en stund och på kvällen ska jag träna core express igen...I love it! Funderar på att cykla till gymet..nu jäklar är det hurtiga tider..vågen ska peka neråt mer och mer..

Glömde skriva att jag shoppade lite i Västerås i helgen..Köpte en ny väska och en jättemysig vit kofta. Nathanael fick två höstmössor och Nalle Puh kalasbyxor. Usch det gick mycket pengar i förra veckan och i helgen..måste snåla lite nu..

Nej nu ska jag ta och slänga mig i soffan och relaxa med Marcus..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: micaela

Norling har gått och blivit värsta träningsfreaket, hör jag =)

2008-09-03 @ 11:22:01
URL: http://mrselmos.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback