skriver av mig lite snabbt

Har inte blivit så mycket bloggande i helgen har haft fullt upp.
Var i Västerås igår vilket var trevligt. Käkade lunch hos mamma och sen så lämnade vi Nathanael med henne och mormor och åkte ut till Erikslund. Hade tänkt handla något till mig själv men kom hem med enbart saker till Nathanael.
Vinterskor, 3 par halksockor och leksaker. Köpte två cafe stolar på rea på Nisses som vi ska ha i lilla trädgården på framsidan i sommar. Ska köpa ett fint bord till också. Har en jäkla tur när det gäller möbler. Rottingmöblerna på inglasade verandan,hängmattan,köksmöblerna,vardagsrumsbordet och nu cafe stolarna har vi fått till kanon pris.
Ja ja nog om våra fynda möbler kunskaper..
Plockade upp mamma,mormor och Nathanael och åkte till Carina som fyllde 50 år. Carina är min kära Mikkiz mamma för er som inte vet det. Hon bodde jättefint i nya lägenheten och bjöd på gott käk. Suzan och Jane var där också vilket var kul för det var ett tag sedan vi sågs. Eller nja vi sågs ju på dopet men då hade man ju inte tid att prata.
Snart fyller Mikkiz dock år så då lär vi kunna sitta och prata mera då vi ska försöka koka ihop något. Både jag och Jane har några idéer och det hade tydligen Mikkiz med så får se vad det blir. Oavsett vad det blir så ska det bli kul.
Blev kvar hos Carina till 18 tiden. Åkte hem till mamma där jag träffade en av de sötaste valpar jag sett. Det var en väldigt översocial liten dam på 13 veckor som ständigt bet mig i händerna och inte vägde mycket mer än ett mjölk paket. Jag blev så kär...skulle väldigt gärna vilja ha en hund men Marcus och jag har inte enats om vad vi ska ha för hund så det blir nog inget av det på ett par år..Softade hos mamma fram till kl 20 då åkte vi hem. Väl hemma nattade vi övertrött bebis direkt och sen kollade vi på filmen the Illousionist (vet inte om den stavas så) eller jag tittade på den snarare då Marcus låg brevid och snarkade. Den var bra vilket jag inte trodde innan. Det är med Jessica Biel och Edward Norton för er som inte vet det.
Idag har vi varit hos Britta och ätit och lämnat av katterna. Hon ska ha dom hos sig medan vi är på Öland. Då får hon lite sällskap och behöver inte åka till oss varje dag. Satt hos henne och tittade på idol repriserna och sen åkte vi hem vid 15 tiden. Städade här hemma och krattade och fixade i trädgården. Det var en perfekt höstdag att använda till trädgårdarbete.
Tittade på one tree hill och åt macka och fil. Lekte med Nathanael och nattade honom och nu sitter jag här.
Ska gå upp och duscha nu och tvätta håret.
Blir nog en film sen och ett avsnitt av arkiv x.

Imorgon har jag inte bestämt vad vi ska göra än..Vill till Kista men får se om jag orkar..Måste börja packa också och fixa några ärenden..Födelsedagskorten ska fixas också..

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback