sjuk

Idag vaknade jag med en hejdundrandes feber. Kände mig svag men inte direkt sjuk. Marcus stannade hemma från jobbet och tog hand om Nathanael då han tycker att feber inte är något att leka med. Han är en ängel ibland min karl =)
Sov till nio och sen upp och kollade vad killarna gjorde. Dom var på nedervåningen och kollade på tv och lekte så satte mig med dom en stund. Sen tog dom en promenad med vagnen då det var sovdags för lillherrn.
Jag gjorde lite hushållssyslor sen så kröp jag ner i sängen och tittade på min sex and the city box. Marcus kom tillbaka efter 1½ avsnitt och vi tittade klart tillsammans på det som var kvar av avsnittet. Låg kvar i sängen och mös lite innan vi gick ner och gjorde lite sysslor på varsitt håll innan Nathanael vaknade. Tog en dusch och gav Nathanael lunch.
Eftermiddagen har gått åt till lek,mys och tv. Tittat på arkiv x boxen och ätit lunch. Var ute på gården hela familjen lillherrn fick gå lite med sin gåvagn. Men han springer fram med den numera och har inte lärt sig att svänga så man får springa efter för att se till att han inte krockar med diverse kanter och annat stuff.
Nu sover han i vagnen igen och Marcus är och handlar. Han tar gärna på sig ansvar för att gå till affären och ta med Nathanael på promenader då han upptäckt tjusningen med ljudböcker. Jag lånade ut min ljudbok Ninas resa till honom i somras när vi åkte till Öland och sen var han fast.
Det är ju alltid trevligt när folk hittar en hobby som dom tycker om =)

Ikväll blir det att laga middag och ta det lugnt. Jag var och tränade core igår så det blir ingen träning idag..hade gärna tagit en runda i spåret men inte så bra med feber så det blir det inget av =(

Ska se en film som jag tror är väldigt bra. Away from her heter den.
Innan jag slutar skriva nu så måste jag rekommendera en bok som jag håller på att läsa.

Säg det inte till någon heter den och är skriven av Kathy O´Beirne. Riktigt tung men bra bok. En verklig historia är det med. Har själv bara läst några kapitel bara men kan verkligen rekommendera den utifrån det lilla jag läst.

Nu ska jag slänga in lite tvätt i maskinen..

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback