så där ja..

nu ha jag putsat alla fönster förutom köksfönstret..och vi har många fönster..*pust*
Har tvättat tre maskiner med tvätt,bäddat rent i våran och Nathanaels säng,hängt upp gardiner i övre hallen,skrubbat alla köksluckor och diskmaskinen och dammat sängbord,Nathanaels hylla och alla fönsterbrädor. Det har blivit en del gjort idag kan man kanske säga. Nu börjar det ta form så som jag vill ha det..Ikväll blir det att fixa vardagsrummet och pilla med alla tusen dvdfilmer in i nya hyllan..fast det får Marcus göra medan jag är ute och promenerar med Therese=)
Imorgon ska jag ta tag i entre´verandan och klippa ner klätterväxterna och sopa trätrallarna bland annat. Imorgon kväll kommer mamma och Thomas vilket är perfekt då vi får barnvakt och kan åka och handla till kräftskivan i lugn och ro och sedan göra klart det sista hemma. Thomas ska skruva i alla låd och skåpspärrar och bygga ihop hörndatorbordet. Sen borde det vara klart.
Nåt jag ska investera i när nästa pengar kommer är stora öpsiga kuddar till soffan. N uhar vi två vanliga sovkuddar med blå örngott vilket jag inte tycker är så snyggt. Och jag vill ha stttttooooooorrrraaaa kuddar,inte medelstora..
Kommer lite bilder sen på omvandlingen när vi är klara..

Det är synd att det kostar pengar att göra om hemma. hade gjort om ständigt annars =)

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback