regnrusk,mer rensning och luddigt

Det skulle vara fint väder idag enligt meterologen på tv igår. Var då? Inte här iallafall. Regnet öser ner och det är tvärgrått på den regntunga himlen. skittrist. HAde det bara varit jag hemma så hade jag älskat en sån här dag för då hade jag haft en anledning till att vara inne och fortsätta att pula med allt som ska göras här hemma men när man har en energisk 10 månaders kille i huset så vill man gärna kunna vara ute i nån timme eller två. Men icke..

Ska satsa dagen på mera rensing så gott det går och så blir det innelek med Nathanael. Åh vad jag längtar till åldern då dom kan leka med play doo lera,rita och leka med bilar/dockor etc..det blir liksom lättare att roa dom då.
Hur som helst så har jag rensat klädkammren nu på gamla skor och jackor som jag inte använder och förmodligen inte kommer att använda mera. Tänkte att Mikkiz skulle få ta med sig lite utav det till sitt jobb..Bättre att det kommer till användning än att det ligger och tar plats i min klädkammare.

Känner mig lite luddig i huvudet idag. Trött och lite disträ och så spökar ryggen igen..blir galen vissa dagar..

Ska fortsätta vidare nu så långt jag hinner innan lilleman vaknar..

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback