kikar in

Kikar in snabbt för att meddela att jag lever efter gårdagens kräftskiva. Var dock osäker på om jag levde i natt eller inte..
Hade väldans trevligt igår. Kvällen slutade lite illa tack vare mig men det löste sig. Tänkte skriva mer om skivan imorgon och även bjuda på lite bilder..
Är barndledig nu när min finaste Nathanael är i Västerås och busar med mormor och morfar. Han kommer hem igen på tisdag. Ska använda tiden till att skriva och skissa och slutföra några av mina påbörjade projekt. Sen ska jag även träna och träna lite till..och sova..
 
Det var säsongsstart på one tree hill idag,,,som jag har väntat!!!!!

återkommer imorgon med mera tankar och funderingar och kräftskivan..

Hoppas ni haft en trevlig helg?!

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback