karolinska & välbehag

Idag var vi på karolinska för att få bedömning om eventuell operation men det bedömdes att vi ska få kallelse för ultraljud och sen ett återbesök om 6 månader och ser det inte bättre ut då så blir det operation. Nathanael var jätteduktig under undersökningen också och blev bara lite ledsen i slutet när de blev lite hårdhänta. Han är så duktig och tålig. Vi åkte hem väldigt nöjda.

Har känt ett sånt lugn och välbehag både igår och idag..det mesta har känts så bra och det är så skönt med rent och nystädat hus också..känns helt kanon.

Ska snart fixa middag och ikväll blir det lugnt hemma. Marcus ska nog se Sverige matchen på tv,ska nog titta lite jag med medan jag håller på med ett av mina projekt =)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pixie

men vad är det för operation? har inte hunnit läst din blogg något på sistone :S



Nu har jag också comhem iaf o hittills har det funkat bra :)

2008-09-11 @ 00:40:14
URL: http://pixiesaga.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback