igår och idag

Igår efter lunchen hos Britta som mamma och Thomas var med på så åkte dom till Västerås och tog Nathanael med sig.
Jag kände att jag behövde få vila ryggen tills imorgon och få sova lite ftersom jag är så trött.
Vi hade en myskväll igår kväll. Käkade sen bakismat och tittade på 11 september programmet på svt2. Tittade på arkiv x och sov en stund på eftermiddagen. En lugn och skön och välbehövlig soft dag/kväll. Helt underbart.

Idag sov jag till halv tio. Gick upp och njöt av att allt var tipp topp städat och ingenting om måste göras. Löste korsordet på flingpaketet när jag åt frukost och gick ner och bloggade lite. Gick upp och lade mig i sängen och kollade på 5 avsnitt av sex and the city ur min box. Höll på med ett hemligt projekt en timme och blev nöjd med resultatet.
Duschade och fixade till mig lite. Bloggade ännu mer och förde över bilderna från kameran till datorn.
Gick igenom posten och skrev i Nathanaels mina första år bok. Lekte med Skrubben och Lukas lite och läste.
Marcus kom hem från jobbet. Tog en promenad till affären och sen vidare hem och lagade middag.
Och nu sitter jag här och bloggar..
Ska snart se filmen Bordertown och mysa..

Imorgon ska jag upp tidigt..åka och träna och sen hem och fila på mina oklara projekt..När Marcus kommer hem så åker vi till Västerås och hämtar våran lilla kotte. LÄngtar....

Haft en bra helg?

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback