Helg igen

Nu är det helg igen och veckan har gått superfort som vanligt. Eftersom jag haft feber och inte mått så bra i veckan så har Marcus har varit hemma vilket har varit trevligt. Nathanael har varit jätteduktig och har varit väldigt nöjd med att ha pappa hemma. Han är lite av en favvis nuförtiden.


Idag har vi varit ute på gården och lekt och killarna har tagit två promenader. Själv så har jag läst ut boken som jag skrev om för några inlägg sedan och tittat på sex and the city.
Har även skrivit av mig lite och ägnat en del tid åt mitt projekt.
Googlade även runt för att hitta fina inbjudningskort till Nathanaels kalas men httade inget av värde. Funderar på att göra som vi gjorde med dopkorten som vi gjorde via www.vistaprint.se där har dom många layouter att välja på och man kan även göra sina egna kort. Det tog mig två veckor att göra dopkorten så lär sätta igång med födelsedagskorten fort eftersom de måste skickas snart. Vi kommer att ha ett tema på kalaset men inget överdrivet tema eftersom han är så lite så att han ändå inte förstår så mycket. De dyrare och påkostade kalasen får bli sen när han blir större.
Vi funderar fortfarande över vad vi ska ge honom i present. Vissa grejer är klara redan men har ett par paket kvar att fylla. Får se vad det blir.
 
Imorgon ska vi till Västerås på Carinas 50 års öppethus. Ska bli trevligt. Ska även till Erikslund en sväng och shoppa lite. Hade ju tänkt åka till tillberga och titta på Clara också men det är avbokat eftersom jag är lite halv sjuk fortfarande...

Söndag ska vi ill Britta och äta och så ska vi till minneslunden och "hälsa på" Birger. Det är vackert på minneslunden.

PÅ onsdag åker vi till Öland till skördefesten. Ska bli jättekul. Mamma och Thomas ska med också. Ska åka runt som vi brukar och titta på gårdarna och så vill jag till kalle Guta och handla fina saker till hemmet. Har köpt jättefina saker där dom åren vi har varit med på skördefesten. Blev ju inget förra året för oss eftersom det bara var två veckor kvar innan Nathanael skulle anlända. Så har dubbelt så mycket att ta igen detta året,därför tänker jag unna mig att handla lite extra på kalle Guta =)

HAe sett två riktigt bra draman senaste två kvällarna..
away from her hette den ena och vad den andra heter måste jag återkomma om.

Nu ska vi städa lite och sen gå och handla.

Ha en bra helg!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pixie

Ah tror faktiskt jag är medlem där men har nog nästan aldrig kommit ihåg att kolla där.

Ah bucket list, det är den nya med Jack Nicholsson o Morgan Freeman?

2008-09-19 @ 21:14:43
URL: http://pixiesaga.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback