farväl för now

Om ett par timmar sticker vi till Ölandet och jag tänkte skrivalite snabbt bara innan jag ska fortsätta packa.
Mamma och Thomas är på väg hit nu vilket känns skönt eftersom jag inte fått mycket gjort denna morgon då Nathanael varit med vild än tam och typ tömt alla kökslådor och dylikt. Sitter fortfarande i nattlinne dessutom och har barar packat 50% av det som ska med,..,men är jag uppstressad?NEJ HÖR OCH HÄPNA.
Jag sitter här och lyssnar på Suzzie Tappers låt visst finns mirakel på lugna favoriter och känner lugnet.
Men måste sätta lite fart snart ändå tråkigt nog.
Ska bli oerhört skönt med semester nu och det tycker Marcus med. Han blir som ett barn kvällen innan julafton varje gång vi ska åka till Öland,ganska gulligt.
Tror jag måste dra på mig anständiga kläder och gå ut med Nathanael i vagnen för han sitter nästan och sover i sin hoppagunga.

Ha en bra vecka och helg så återkommer jag på Måndag,..

Vill avsluta med att visa upp min nyaste kusin Clara (en kopia av min äldsta kusin Rasmus i den åldern)

 Har ännu inte sett henne i verkligheten men ska se till att göra det sen när vi kommit hem..

TJING!

Kommentarer
Postat av: hannah

har du msn? tänkte på det här med jacken o de.

2008-10-03 @ 12:16:49
Postat av: hannah

jackan*

2008-10-03 @ 12:18:55

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback