Västerås

Är i Västerås nu och har lånat jockes dator.
Ska lämna Nathanael här fram till torsdag eftersom jag ska iväg till vuxenutbildningscentrum och till arbetsförmedlingen imorgon.Ska även göra så mycket jag hinner på "projekt Mikkiz" medan jag har tid. Naturligtvis har jag gått och blivit dyngförkyld också,så taskig timing. Nathanael blev förkyld i lördags och sen åkte jag dit två dagar senare. Mitt immunförsvar har inte blivit bättre trots att det gått 8 år sedan det kördes i botten. Men men..

Ikväll ska jag hem och softa i min ensamhet. Marcus är på hockey med Henke och kommer hem först vid 22.30. Det innebär desperate housewifes på stora tvn och massa satsumas till..underbart..
Kommer kännas konstigt att åka tåg själv. har inte gjort det sedan Nathanael föddes. Ska läsa min bok så att jag kan påbörja en annan som jag ivrigt vill dyka ner i.
Jag gillar intedetta tangentbord..man skriver som en kratta med det.

Tack Jocke för att du körde hem Nathanaels packning idag..du räddade min rygg för dagen =)

Nu ska jag få i mig lite mat med min onda hals sen åka hemåt..


Tjing!

Kommentarer
Postat av: mikkiz

så du är i v-ås utan att höra av dig din fis ;o)

Skämt åsido.. Håller med om att andras tangentbord är svåra att skriva på..

Är sjukt nyfiken på vad projekt mikkiz innebär..=)

2008-10-21 @ 21:32:09
URL: http://mrselmos.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback