the words of a splited mind.

jag har haft en fantastisk kväll ikväll. Varit på bio med min finaste Marcus och haft det mysigt.
Filmen var inte lika bra som 1an och 2an dessvärre men helt klart sevärd. Åt godis och casewnötter och njöt av dans efter dans.
Var så gulligt för när vi satt ute i foajen och väntade på att få gå in i salongen så satt det en tjej i 8-9 årsåldern  mitt emot mig. Hon satt och stirrade på reklam affishen för folmen non stopp utan att ta bort blicken en sekund. Hon var så söt så att jag kunde inte sluta stirra på henne där hon satt helt besatt av denna affish. Hon diskuterade samtidigt roll karaktärerna med sin kompis. Sen böt hon affish efter typ en kvart till mamma mia och började sjunga dancing queen med en drömmande blick..Ja hon såg så cool ut och hennes fortfarande drömmande blick var obeskrivbar.
Kan tillägga att hon och kompisen satt kvar och tittade på eftertexterna som även innehöll stillbilder ifrån filmen..ganska gulligt. 
Hade jag varit typ 14 eller under så hade jag nog gjort det jag med ha ha=)

Ja ja nog om min hsm nojja.

skrivit med H idag,så jäkla synd allt som hänt..och trist att kommunikationen med de inblandade inte verkar fungera eftersom vesionerna låter helt olika..Jag står opartisk dels för att jag inte tycker att jag har med saken att göra och dels för att jag vet alldeles för lite om vad som hänt. Men vid ett litet tillfälle dök "kött och blod Jhenny" upp och jag tyckte att en lite väl hård mening användes.

Detta är till dig H: Man ska aldrig ångra något,allt som sker har sin mening. Meningen kanske inte går att hitta nu men så småningom så finns den där synlig.

Ja ja tråkigt är vad det är och tråkigt är också att min makänsla åter igen hade rätt..jävla magkänsla..var jag tvungen att ärva just den egenskapen av min mor?

Nathanael har skött sig exemplariskt idag och vi är så stolta över vårat snälla barn.

Nu ska jag fixa och knåpa lite på Mikkiz projekt och sen se film..Jag är pigg som en lärka och på det där galna humöret..ni som känner mig vet nog vad jag menar ;)


Puss!

Kommentarer
Postat av: mikkiz

kul för er att ni kunde ha en riktig myskväll bara du och marcus =) Antar att inte N var med?



Tycker dock synd om M om du är riktigt i ditt esse ;o)



Vi syns om en vecka, pluttis..

2008-10-25 @ 23:57:36
URL: http://mrselmos.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback