things to do och envis förkylning

Vaknade idag och hoppades att färkylningen skulle vara bättre men icke,den var sämre tillomed. *suck*
Är trött på att var förkyld nu och inte ser det ljusare ut heller. skit skit..
Nathanael hade blivit bättre men nu har det gått tillbaka lite och han har blicit snorig igen. Hoppas han klarar sig utan att att det ska bli sämre än så.

Idag ska vi till Barkarby. Nathanael ska vara med Britta och Eva så länge. Ska handla lite småprylar som behövs och så ska Marcus till media markt som är nyöppnade därute.
Ska även kolla in en butik med billiga barnkläder av hyfsad kvalite. Fick reklamblad igår och de har även vuxenkläder till okej priser och jag hittade en cardigan som jag vill ha.
resten av dagen kommer att gå åt till Mikkiz presesnt,det går åt mycket tid på den men det är det värt tycker jag.
Ikväll är det one tree hill,det ser vi fram mot.
Jag gillar inte söndagar,man vet att veckan är på väg med stormsteg då. Måndagar är värst för det finns ingenting att göra på måndagar tillomed öppna förskolan är stängd då.
Så mina funderingar går till imorgon och vad sjutton vi ska hitta på då. Tisdag ska jag på möte iallafall och på onsdag ska vi till öf. Det är enkelt att planera en vecka för sin egen skull. Jag skulle lätt kunna fylla en hel vecka med massa saker att göra men det är svårare att planera aktiviteter som fungerar för lilleman och som undehåller honom så att han kan somna stimulerad på kvällarna. Han är ju för liten än för olika lekland och annat kul som finns.
Men vi ska iaf åka till badhuset är det tänkt.

Haft en trevlig helg?

TjING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback