resultat rotat i arkiven

Bjussar på lite bildersom jag hittade när jag rotade i mina album..det var tider det..

  Jag O Jocke på väg till Estland

  i Estland efter en lite hård resa

 på vägen hem från estland..full som ett ägg (kan tilläggas att jag dinglar med benen i från översängen och sen rasar ner strax efter att detta kort tas)

  Marcus och min kusin Fanny 2005..han var en suverän lekledare redan då =)

  jag på öland.för två år sedan..smal som bara den..

 ha ha jag o Jocke typ 2002..och jag var längst!  (fick inte lägga upp denna bild men gör det ändå =)


Kommentarer
Postat av: mikkiz

haha, vilka kuliga kort =)

2008-10-09 @ 11:26:56
URL: http://mrselmos.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback