ladidi ladida

ska in till Zinkensdamm nu på söder och avklara ett av mina ärenden för dagen. Egentligen vill jag vara hemma och fixa med diverse eftersom jag är galet förkyld men jag måste iväg.
Måste ringa Pernilla också och säga att dom inte kan sova här.Känner att jag är inte alls i form för att vara social mot fler än Marcus nu när man mår som en täppt säl.
Bra väder är det iallafall det kan man ju vara tacksam över,hade varit betydligt jobbigare att ge sig iväg och regnet stod som spön i backen.
Gick jättebra att lämna Nathanael igår och han har skött sig jättebra. Då blir man stolt när man får höra sånt. Idag ska han vara med min moster medan mamma och mormor är på Kulan. Då blir hon lycklig också eftersom hon gärna har honom så mycket som möjligt.

Tänkte avsluta med att skriva att jag börjar tröttna på en person rejält nu..Folk fattar inte hur jag orkar med personen och det gör jag själv inte jämt heller men nu har det gått för långt så att jag känner att det är dags att kapa kontakten. Personen snackar och snackar men mer än så är det inte och det får mig att se det som skitsnack..Jag har försökt hjälpa denna människa så mycket men man får ingenting tillbaka..Så nu tackar jag för mig och lägger energin på betydligt tacksammare saker..

Fick höra en sak igår i Västerås också som chockade mig angående ett mail..stämmer det så är jag seriöst oroad...

Nehe nu ska jag ge mig iväg..

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback