Hello sunshines

Det har varit lite bloggtorka ett tag. Har haft fullt upp som vanligt och varit så trött på kvällarna så att jag inte orkat sätta mig här och skriva av mig.

Veckan har bestått av öppna förskolan,ultrljud på Astrid Lindgren med lillfisen och så har vi fått en 1 åring i familjen.
Det har varit en fullspäckad vecka men en väldigt rolig sådan.

Firade bara Nathanael lite smått i tisdags. Han fick lite leksaker och tårta som han fick äta själv. Smakade tydligen inte så bra men gick utmärkt att kladda med. Eva och Britta skulle komma men Eva hade varit på sjukhuset och mådde inte så bra efter det så det blev inställt men hon skickade med några småpaket. Det var en mysig kväll. VAr på öppna förskolan på dagen och där sjöng dom för honom och spelade en extra låt på sångsamlingen. Vi bjöd på fika till alla mammor och pappor.

Ultraljudet av testikeln gick bra. Dom lokaliserade den högt upp så förmodligen blir det ett ingrepp senare.
Han var så duktig när dom drog i benen på honom.

Har fått min fina datorhörna nu. mamma och Thomas var här i söndags och Thomas och Marcus monterde ihop hörnan. Blev jättebra och jag är så nöjd. Blev mycket mysigare nu.
Har hittat en jättefin tavellist på rusta som jag vill ha,ska kolla imorgon om dom har den kvar.

Nathanaels 1 års fotografi har kommit nu också,blev jättefint. Ska scanna in det så att jag kan visa upp det här sen.
 
Ikväll ska vi på hockey på Hovet. Ska se AIK- Almtuna. Marcus kompis Freddan kommer från Norge och ska också gå. Dom har inte setts på jättelänge så Marcus är rätt glad nu. Jag tror dessvärre att Almtuna vinner ikväll =(

Imorgon är det shopping som gäller. Ska till Ikea,Barkarby,ÖB;kista och City gross. Måste handla till kalaset på söndag och så ska vi handla presenter till Nathanael. PÅ Ikea ska jag tita på vägghylla och lite annat.
Kommer bli snärjigt för kl 14 är det fotboll. AIK-Norrköping så kommer får springa för att hinna med allt men men det ska nog gå. Jag ska dock inte gå på fotbollen,ska vara hemma och passa på att städa så mycket som möjligt inför kalaset medan Nathanael är med Eva och Britta.

Söndag är det kalas. Tjocka släkten kommer plus Mikkiz och så kommer Eva,Britta och Henke. Kommer bli fullt hus. Men ska bli kul.

Nu ska jag fixa lite lunch innan vi ska iväg till Kista.

TJing!

Kommentarer
Postat av: hannah

Hoppas Eva inte va på sjukhuset för något allvarligt? kram!

2008-10-18 @ 21:59:18
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback