hej hopp

barnvagnen är nu såld till en familj från Solna som hade en lite flicka som var 6 dagar gammal. Skönt att försäljningen gick så fort. Välkomna pengar var det också.

Är fortfarande förkyld. Känner mig helt täppt i hela huvudet. Skitjobbigt. Ska snart promenera till Britta,ska bli skönt med en promenad.

Ikväll ska Marcus ta med mig på bio och se high school musical 3. Det var en överaskning i onsdags men eftersom jag var så sjuk då så flyttade vi fram det till idag istället. Väldigt gulligt av honom tycker jag eftersom han inte alls är intresserad av filmen men vet att jag är det. =) iofs så har ju jag sett ett par filmer på bio som han velat se så det går jämt ut.
Igår var vi hemma bara och softade. Åt lasagne och tittade på idol. För en gång skull blev det som jag ville i utröstningen.

Hoppas ni har en bra helg..

Tjing!


Kommentarer
Postat av: hannah

ja, jag SKA lägga filmerna på lådan. men det är inte min första prioritet just nu eftersom jag är ganska svårt sjuk. och när jag dessutom inte ens kan få ett tack när jag skickar jackan som HAN lämnat här så känns det inte så jävla kul.



jag vet att jag antagligen beter mej löjligt men folk som ljuger och sårar som han gör vill jag inte ha med att göra.

hoppas allt e bra med er /H

2008-10-25 @ 14:20:27

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback