Barkarby

Idag har vi varit och shoppat lite i Barkarby. Köpte två presenter till Nathanael hos polarn och pyret och så lite småsaker på rusta. Har äntligen bestämt vilken vagn vi ska ha så nu har vi köpt den. Eller vi köpte den med Britta och Eva betalade den som 1 års present. Vill börja använda den nu men ska vänta tills födelsedagen. Det blev en blå emmaljunga scooter. Precis den som jag vleat ha hela tiden. Det var jättesvårt att välja färg så det fick Marcus göra. Jag menar jag vann ju i val av vagn så då kunde jag ju inte basa över vilken färg det skulle vara på den. Lite rättvisa måste ju det vara.



nu ska jag plantera ljung som jag köpt i rabatten vid dammen sen ska jag fixa middag.
Ska se mirrors ikväll med Kiefer Sutherland.Får se vad man sätter för betyg på den sen.

TJING!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken fin vagn!

2008-10-05 @ 17:05:38
URL: http://http://angellicious.blogg.se/
Postat av: Stefan

Sportvagn? :P Hur fort går den? xD

2008-10-06 @ 16:33:45

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback