sjuk igen =(

Har varit sjuk nu i 3 dagar. Var även sjuk förra veckan och veckan innan det. Bryter liksom aldrig ut ordentligt utan går och är småsjuk i ett par dagar och blir sen frisk och för att sen bli sjuk igen..Träligt är ordet.
Marcus har varit hemma från jobbet för att hjälpa mig hemma nu när jag mått dåligt de här dagarna. Jag brukar klara mig själv men har haft en yrsel utan dess like vilket kan vara lite obehagligt när man bär på Nathanael så mycket.

När man pratar om trollen,ovanstående har tagit flera små steg idag. Men han gör det inte på beställning dock utan bara när han själv inte inser att han gör det. Kul att se,han är så stor nu=)

Myskväll ikväll. Ska titta på det okända och film. Äta hemmagjorda hamburgare och mandariner till efterrätt.
Imorgon ska Marcus till jobbet så ska försöka hitta på något roligt med Nathanael.

Kul för USA att de för en gång skull valt det minst onda av två onda ting. Grattis=)

TJING!

Kommentarer
Postat av: Fia

Usch då...krya på dig!

2008-11-05 @ 17:28:04
URL: http://sofsan.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback