Playdate

Idag var jag barnvakt åt Alvina medan Sussie var hos tandläkaren. Det vill säga att nathanael fick sig en playdate på hemmaplan. Det gick jättebra och jag har efter detta utnämt mig till the mom of the year. jag tog hand om Alvina 9 mån och Nathanael 13 mån och hann dessutom laga en avancerad lunch till mig själv. matade dessutom två barn samtidigt vilket jag aldrig gjort förut. Jag känner mig stolt. Prinsessan somnade i min famn efter maten medan Nathanael fortsatte att härja runt. Men han sover nu istället som en stock. Skönt för mig =)

Bjuder på lite bilder på sönötarna..:


Kommentarer
Postat av: hannah

naaw, vilka fina bilder :)

hälsningar från thailand /h

2008-12-04 @ 12:26:51
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback