nu är jag här igen

Har varit på öppna förskolan en stund för att lilleman skulle få träffa andra ungar och leka av sig något denna vecka.
Första gången vi var där utan Sussie och Alvina på 8 månader vilket kändes lite skumt.
Nathanael lekte som en vilde med Max och en tjej som vi aldrig sett där förut och så lilla söta Liam också.
Gustav med far var där också,det är alltid kul att se ungarna från min föräldragrupp för dom har man ju sett sen dom var små bebisar.
Nå väl,lilleman sover ute i vagnen så har passat på att plocka lite på övervåningen och sitter nu här och skriver lite.

I helgen kommer Henrik hit är det tänkt. Ska grilla lite (om det inte regnar) och så ska vi nog lira lite Buzz. Se en film kanske och snacka skit. Ska till Britta på söndag och hämta katterna som varit där i en vecka eftersom vi var borta i helgen som var. Vi lät dom stanna där i 9 dagar så att hon får lite sällskap och det uppskattade hon kan jag lova.
Problemet är bara att dom ökar i vikt när dom är hos henne. På Lukas gör det ingenting men på Skrubben som redan är lite överviktig är det inte så bra..men men..
Dom tycker att man är skittaskig när dom kommer hem igen och inte får gotf gott lika ofta som hos tant Britta.

Fick ett mail ifrån E för nån vecka sedan. Jag blev överaskad faktiskt. Det var ett långt mail med massor av förklaringar och ursäkter. Jag gillar sånt för tycker det är kanon när folk pratar om hur dom känner osv..sen om det är i skrift eller tal spelar ingen roll.
Jag svarade tillbaka på detta mail om hur jag har känt och vad jag tycker. Jag var helt ärlig utan att låta hård och det är jag nöjd med.
Nu vet vi var vi har varandra och det är bra. Men jag står fast i vad jag tycker om relationen mellan henne och J.

Läste Hannahs blogg nyss och blev positivt berörd. Hon hade skrivit jättefint om sin familj och om oss =)

Ikväll ska viinte göra något speciellt. Jag ska träna med min nya core dvd som jag köpt iaf och sen blird et nog lugnt framför tvn och leka med Nathanael.

Såg en ruggigt bra film i förrgår. The stangers hette den med LIv Tyler och Scott Speedman. En nyproducerad amerikansk skräckis som faktiskt höll måttet.

Nån som har några skrcäkis tips? vi har fått nojja på skräckisar igen

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback