Helgen


Imorgon är det meningen att jag ska på Mary Kay partyt med Therese men nu vet jag inte om jag kan åka. Känner mig inte helt okej själv och vill inte lämna Marcus ensam med allt ansvar för sjuk Nathanael. Men har inte gett upp än,chansen finns att jag kan gå det än.

Ikväll ska vi äta pannbiff och potatis med Ajvar..mums..jag ska även släpa mig till gymet för ett corepass.
Sen blir det idol i soffan och känna lugnet.
Imorgon blir det nog en promenad hela familjen på dagen och sen lite städa och kanske lite shopping?
Söndag blir mat hos Britta och kvällen one tree hill som slutade så sjukt spännande förra veckan så Marcus nästan gav med sig på att ladda ner nästa avsnitt men han ångrade sig i sista stund :(

Ja det var det det..Ska snart göra mig en grekisk sallad och sen blir det promenad till apoteket i spånga för att köpa vätskeersättning till bajsungen =)

TJING!

Kommentarer
Postat av: H

Nej, tyvärr, måste jobba då :( min chef behöver mej extra mkt nu när jag ska bort till thailand. riktigt jobbigt. men jag ska försöka komma så fort jag kan! saknar er! kram / H

2008-11-14 @ 14:45:14
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig Fredag! :)

2008-11-14 @ 14:49:22
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback