lite kul

10 saker om mig


1. Är du singel?
Nej
2. Är du lycklig? Ja det skulle jag nog påstå
3. Är du uttråkad?  ja då och då
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Nej inte sist jag kollade
6. Är du gravid? Nej,ett barn räcker för tillfället
7. Är du full? Nej men jag borde nog varit det
8. Är du en cooling? Jag har mina stunder
9. Är du från Irland? Nej men ack så vackert det är där.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Dom var aldrig gifta



8 saker om ditt kärleksliv


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Njae,halvt..
2. Har du nån gång blivit sårad? Ja visst har jag det
3. Har du nån gång tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnat? Om jag har!!
4. Har du gillat en kille utan att berätta för honom? Ja det tror jag
5. Har du kysst någon inom de tre senaste veckorna? Ja Marcus så klart =)
6. Har du haft en hemlig beundrare? I guess so
7. Är du kär? Så kär man kan bli och lite till
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja det vill jag



10 saker, 2 alternativ


1. Kärlek eller lust?
Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon.
3. Katt eller hund? Katt,mina bebisar är dom bästa
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? få bästa vänner
5. TV eller internet? internet,det finns ju webb tv =)
6. Coca cola eller pepsi? coca cola om jag måste välja mellan dom två
7. Vild utekväll eller romantisk hemmakväll? Beror på humöret men oftast romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Kväll
10. MSN eller mobil? mobil,känner mig naken utan min rosa skönhet



10 "Har du nånsin..."


1. Blivit påkommen när du försökt smita hemifrån?
Har nog aldrig smitit hemifrån
2. Brutit ett ben? Nej *peppar peppar*
3. Gjort något du ångrar? Ja det kan jag skriva under på att jag har
4. Hoppas Bungee-jump? Med min höjdskräck? Vilket skämt.
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja
6. Ätit en hel tårta? Verkligen inte
7. Gjort bort dig offentligt? Eh jo det har nog hänt en,två eller tre gånger
8. Gråtit när ett husdjur dött? Det var jag som skapade Niagarafallen..
9. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Usch nej.
10. Velat försvinna? Ja, i tonåren när livet kändes hårt.



13 senaste


1. Telefonsamtalet du gjorde?
mamma
2. Telefonsamtalet du fick? Marcus
3. Personen du va med? min son
4. Roligaste grejen som hänt? pulkaäventyret som hela familjen gjorde i helgen
5. Personen du sms:ade? Marcus
6. Du va i en bil med? Marcus och Nathanael
7. Gick på bio med? Marcus
8. Var och shoppade med? Marcus
9. Du kysste? Marcus
10. Du skrev till på MySpace? Oj,det vet jag inte men jag tror det var Kate Voegel
11. Du kommenterade? En blogg
12. Du tillbringade natten med? Marcus
13. Du kramade? Nathanael


Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul att du också gjorde en sådan :) Kul att få läsa lite mer om dig :)

2008-11-26 @ 10:37:43
URL: http://angellicious.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback