Kalaset så här lite i efterhand

Eftersom jag inte har haft tid att sitta och skriva så mycket senaste veckorna så har jag inte skrivit om Nathanaels 1 årskalas som gick av stapeln den 19 oktober.

Vilka kom:
mormor,Thomas och morbror Jocke
gammelmormor
gammelmoster,Christer och Elin (och hunden Digger)
gudmor Mikkiz
Henrik
farmor
gammelfarmor

Presenter:

av mamma och pappa:
Nalle Puh telefon
lektält
Alfons Åberg pekbok
maracas
liten bil med flygande kulor i
2 st klapp och sång skivor
Alfons Åberg dvdfilm
Emma dvd film
Bamseboll
Fisher price pekbok

av mormor och morfar:
regnjacka
overall
pulka
mysdress
mitt rum dörrskylt Nalle Puh

av morbror Jocke:
mockasiner militärmönstrade
tshirt
2st matset (tallrik,pipmugg,sked o haklapp)

av Mikkiz:
Backyard babies tshirt
fotokollage

gammelmormor:
fleecedress
2st bodys
2 st pyamaser
regnbyxor

farmor och gammelfarmor:
sulkyvagnen
bobbycar

farmor enbart:
täckbyxor
åkpåse
Elsa Beskowbok
Brio stapel clown

gammelmoster och Christer:
broderad Nalle Puh nattlampa
Nalle Puh bestick i silver med statyer i ändarna

Elin:
Emma och lillebror bok

Henrik:
femhundra kronor

Sussie och Alvina:
Bondgård med mjukis hästar,kossor och får

Sanna och Hasse:
skjorta med väst

Känns som att jag glömt nåt men det var i helhet allt och vi är jättenöjda =)

Det bjöds på:
Sverige kaka
Vaniljbullar
småkakor
ballerina kakor
chokladbollar
prinsesstårta med Nalle Puh tryck
Kaffe,läsk och saft

Avslutar med bilder som dokumenterar det hela..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback