I am all over the place

Jag har adventsstädat..visst är jag duktig? Jag har städaf och fejat och donat.
Har satt upp julgardinerna också förutom i köket för dom hade mamma lånat så dom får jag först på tisdag.
Det blev jättefint.
Imorgon ska jag sätta upp adventstakarna och stjärmorna och sätta fram adventsljusstaken på vardagsrumsbordet. Jag älskar den här tiden på året när man får pyssla och göra det stämningsfullt hemma.
Ikväll ska jag skrubba bardrummen  och städa garderoberna. Sen är det klart. Jag känner mig såååå duktig. VAr tillomed så ambitiös så att vi tog pulkan ner till öppna förskolan igår,jag ångrade mig på halva vägen men men..det var tungt!!

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback