Hej hej hemskt mycket hej

Har precis tittat på OTH och ibland gott folk får man som man vill och ibland är ikväll..Jag är glad och halv synsk.

Haft en jättebra och supermysig helg faktiskt med familjen.

Och till min stora glädje så har nu Alpina värlscupen börjat igen. Jag bara ÄLSKAR alpina sporter och tycker det är så roligt att följa världscupen. Delar intresset med Marcus och Britta så idag har vi tittat på killarnas åk som gick riktigt bra. Gick även kanon bra för tjejerna igår med en svenska på 2a plats.

Ifredags kikade vi på idol som hade först soul tema och sen duetter. Duetterna var hela makalösa,jag satt som stum och bara stirrade..Tyvärr tyckte jag med ögat denna gång och inte med örat när jag skulle välja vem som skulle ut (jag och Marcus väljer varsin i slutet) lite halv goofy jag vet men Robin B är ju bara så söt.

Ja ja nog om det...

två av mina närmsta vänner verkar ha det jobbigt nu så ska ringa och visa min omtanke. När mina vänner mår dåligt så mår jag dåligt..=(

Nu ska jag fixa välling åt min lekglada son.

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback