hur kunde vi vinna?

Har funderat o funderat på detta..

Hur kunde vi vinna hela tjottaballongen (för att använda Luuks ord) år 1999 med detta fruktansvärt tråkiga framträdande för att sedan sluta på 18e plats 9 år senare med ett mera väl genomtänkt nummer?
Sen att jag hade rätt i att det var fel att skicka Perelli till Serbien det är en annan sak det..För jag tycker varken att låten är en vinnarlåt och så tycker jag inte att hon är en artist som charmar Europa..och rätt fick jag i det med då hela Europa har hånat stackaren..

Jag kanske borde ta över efter Christer Björkman?


Här är klippet till det framträdande jag skrev om i början..

http://www.youtube.com/watch?v=p_3PTS1e3Wc&feature=related

Tjing!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback