Här sitter jag

Här sitter jag med nymålade naglar och njuter av söndagkvällslugnet.
Här sitter jag med min fina katt i knät och summerar snurrande tankar.
Här sitter jag och funderar över varför grannarna smäller i dörrarna.
Här sitter jag och kikar ut på det urslagna bigarå trädet.
Här sitter jag och förundras över att det faktiskt finns folk som vill vara med i sanningens ögonblick.
Här sitter jag och surar över att one tree hill har tagit säsongsuppehåll.
Här sitter jag och är stolt över min son som varit en ängel hela helgen.
Här sitter jag och har adrenalinkickar efter min uppdruckna kopp med starkt kaffe.
Här sitter jag och grämer mig över att gräsmattan behövs klippas.
Här sitter jag och irriteras över att vi inte har kommit iväg och köpt oss en gräsklippare ännu.
Här sitter jag och försöker att inte stressa upp mig angående detaljer till det runt hörnet stundande dopet.
Här sitter jag och önskar att jag en dag ska få träffa Tamara McKinley.
Här sitter jag och  ojjar mig över mina fröplanteringar som förmodligen blev sönderregnade i störtskuren igår.
Här sitter jag och känner mig sliten och risig i håret trots att jag nyss klippte det en bra bit.
Här sitter jag och glädjs åt min sambo som ska fira födelsedag hela dagen imorgon.
Här sitter jag och funderar på vad jag ska köpa som sista present till ovannämda.
Här sitter jag och börjar små tröttna på att skriva här sitter jag.


Här sitter jag


Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback