Har jag sagt det så måste jag säga det igen

Jag har en känsla av att jag tagit upp detta förut..det gäller ett par skor som jag är så förälskad i.
Jag har varit så avundsjuk på Carola (för det är på henne skorna sitter) så jag nästan känt mig lite hatisk kortare stunder.
De är så mycket jag och de är så balla..Lite rockiga men ändå feminina ohc trost nog så passar dom skitbra på Carola. Men inte lika bra som de skulle passa på mig (enligt mig själv) i mitt liv.
För att tala lite om klippet också så kan jag ju bara säga att det rockar.

Jag är inte ett fan av Marit Bergman men lite cool är hon i detta klipp. Carola är riktigt vacker här faktiskt och gör att Marit ser ut lite som den fula ankungen ungefär..och Carola,vilken rumpa! Den skulle man ha. Inte för att jag är direkt onöjd med den jag har men hamnade precis i mycket vill ha mer fällan =)


http://www.youtube.com/watch?v=UvNDSgYY2Dg


Nej nu ska jag titta på vänner...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback