förkrossat hysterisk

Jag är förkrossat hysterisk. Jag pratar nu inte om något som händer i mitt eget liv utan vad som händer i mitt stora beroende..one tree hill..

Jag är så arg så att jag stundtals skriker fula saker åt de stackars karaktärerna som lyckligtvis inte hör mina haglande förolämpningar..

Som jag skrev på ett one tree hill forum på facebook..

"Why Lindsey? I dont get it! I dont accept it!
Marcus tycker att jag är lite galen men det får han tycka..

Jag har velat mörda Dan flera gånger om så att han skulle ha suttit smetad i tapeten..jag är galet förbannad på Lucas som är en trotsig barnunge som friat till Lindsey när han är menad att vara med peyton..Och jag skriker sparka den skatan på direkten och sen en rad med hot till Nathan om deras flörtande barnflicka..Jag är nog lite galen..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Micaela

lite(!)galen?

Du vet att det finns en värld utanför tv va ;o)?

2008-05-14 @ 12:09:39
URL: http://mrselmos.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback