segt bloggande

Har fått påtryckningar från olika håll att jag ska uppdatera bloggen oftare men tyvärr så har jag ibte tid till det för tillfället. Jag önskar verkligen att dygnet skulle ha ett par extra timmar.

Påsken har bara swoschat förbi. Hann knappt märka att det var påsk.Men trevligt var det så länge det varade.

Vet inte rikigt vad jag ska skriva är trött och lite tom i skallen.

Var hos naprapaten för andra gången idag.Gick inget vidare,fick avbryta behandlingen för att jag fick så ont.
Ska skickas iväg på magnetröntgen så får se vad dom plåtarna säger sen.Ont har jag iallafall,vissa dagar så att jag nästan blir tokig.
Men men...

Tog en lång promenad med Sussie idag,kändes uppfriskande och alltid trevligt med sällskap.
Imorgon ska vi till öppna förskolan och var även där igår. Dricka lite kaffe och slå ihjäl ett par timmar tillsammans med andra.

Pernilla ska komma upp också med Noah i början av April.De ska sova här,ska bli roligt.Ska åka och bada på badhuset då.

Han har blivit så stor våran kille.Han åker sittvagn nu när han är vaken och det dröjer nog inte länge tills han kan sitta själv. Tiden går så fort och man glömmer så mycket. Tur att fotografier finns så att man blir påmind om hur liten han har varit. Han har llärt sig göra pruttljud med underläppen och har gjort så rakt i anskiten på stackars Lukas ett par gånger som sett helt förnärmad ut. barnmatstolen står farligt nära katternas skålar har jag märkt.Lukas har fått både en och två leksaker i huvudet när han ätit,bland annat en rätt stor aktivitetsleksak som är rätt tung.Stackaren han har det inte lätt.
Katterna har blvit väldigt intressanta,han lyser upp som en sol när han får syn på dom.

På lördag ska vi till aquaria med mamma,Thomas,Jocke och Emma.Har velat åka dit i evigheter så ska bli jätteroligt. Tror att Nathanael kommer att tycka om det också.

Nu är vi äntligen klara med lägenheten.Flyttstädade i fredags och hat ämt källaren i ett par dagar nu.På fredag går affären i lås.Så skönt.HAr ju varit så mycket krångel.

Nej nu ska jag snart se det okända och sen lost. By the way,nya säsongen av one tree hill är kanon bra !:)

Tjing!

Nytt i bildväg:

Kommentarer
Postat av: Micaela

yeey, en uppdatering!

2008-03-27 @ 10:22:58
URL: http://mrselmos.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback