jag tar på mig påhoppen!

Jag har tänkt och tänkt och tänkt och kommit fram till en del och tänkte skriva lite smått om en av dom delarna.

Jag har vid ett flertal tillfällen fått negativ respons på mina åsikter gällande invandringen till Sverige.Fått höra att jag uttryckt mig smått rasistiskt och så vidare.
Det jag har kommit fram till nu är att jag vågar bara säga det högt som flertalet av oss svenskar tänker eller pratar bakom stängda dörrar om.
Handlar absolut inte om att jag är rasistisk för fem öre för det är jag verkligen inte utan det handlar om att jag liksom andra oroar mig för mitt hemland som går på knäna rätt friskt.
Som jag har sagt förut så tycker jag inte att man ska ta in nya invånare när man inte klarar av att ta hand om de sina. Jag tycker inte att det är fel att vi tar in invandrare utan det är mängden vi tar in som är fel och alldeles för många har inte ens behovet av att komma hit. Det är det som gör mig förbannad.
Men jag kan ta på mig påhoppen självklart för jag tänker inte göra som de andra som håller med men som inte vågar prata om det högt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback