hårda tider

Det har varit några hårda veckor som gått där mycket gått åt skogen och allt gått fel men nu är det på väg åt rätt håll igen.
Tur man har en familj som håller en uppe när motgångarna stormar runt fötterna :)
Marcus,Nathanael,mamma,mormor och resten av familjen,ni är guld värda.

Vad har hänt sedan sist jag skrev då?

*Vi har varit på 4 årskalas i Tillberga hos min lilla pronsessa till kusin.Det var nice.

* Vi har varit på öppna förskolan och lärt känna lite nytt folk.

* Vi har bestämt att köpa ny diskmaskin eftersom våran gått i pension så gott som.

*Vi har haft besök av Fia och Oskar. Spelade buzz,åt tacos och hade det trevligt.Fick jättefina tulpaner som lever än en vecka senare.

* Vi har efter ett missförstånd fått ett lyft tillsammans och hgar blivit väl omhändertagen hela veckan =)

* Vi har promenerat hela familjen ett par gånger i kvällssolen.

Ja det var väl det som hänt sedan sist.

Har fortfarande inte hört nåt mer om min fars cancer..väntar och väntar..

*Vad som komma skall:

*Idag är min kära sambo hemma från jobbet fär att jag ska bli kvitt min huvudvärk som uppstått av sömnbrist/ångest så efter min vila ska vi åka till Kista där jag ska inhandla mig en ny bikini bland annat.

*Vi ska imorgon göra en familjeutflykt till simhallen vilket våran lilla gladis kommer att gilla.

* Vi ska titta på andra chansen i melodifestivalen.

*Vi ska till Britta och äta.

*Vi ska till lägenheten och städa ur den och tömma källaren för snart ska nästa flytta in.

*Vi ska träffa Therese och ta en promme.

*Vi ska träffa Susanne och lilla Alvina och ta en promme.

*Vi ska på Jockes och Ronjas kalas. Min bror fyller 18 år,OFATTBART!

Ja det var det som är spikat hitills..

Tjing!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback