Svunna tider

Idag är en sådan dag då jag spenderar min tanketid till att tänka på svunna tider. Förut grubblade jag över svunna tider nu minns jag bara och njuter av det.
Just idag har jag tänkt på år 1999-2001. Gud vad roligt vi hade då. Det hände så mycket värt att minnas och man hade fortfarande inte klivit in i den allvarliga och ansvarsfyllda vuxenvärlden. Jag har så många minnen från dessa år och för att inte tala om fotografier. Jag ser på dom med glädje och lyssnar på låtarna som tillhör dom åren med nostalgiska tårar i ögonen. Det är svunna tider som gått för att aldrig komma tillbaka och bra är nog det för att minnas är ett känslorus som inte går att beskrivas med ord.

Det var den här låten som startade denna minnesresa för mig imorse..Den var fantastisk då,,den är magisk nu..,

http://www.youtube.com/watch?v=9FkVCtlhp2o

Tjing!

Kommentarer
Postat av: micaela

du får mig att rysa din lilla fis.. =)

2008-06-11 @ 12:31:01
URL: http://mrselmos.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback