sakta och utan att märka det

Sakta och utan att märka det själv så äntrade jag in i livet som AIKare.
Här följer några bildebevis på det..

  

och så för att nämna lite fler..

* Jag kan nästan alla namn på spelarna i laget.
* Jag har lärt mig nårgorlunda vilka som är bra och mindre bra.
*Jag följer allsvenska placeringstabellen.
* Jag kan solen stiger över Råsunda utantill.
* Jag läser ständigt när jag ser attd et står AIK i någon rubrik
*Jag tittar ständigt efter nya AIK saker till någon i familjen (mest till Nathanael dock)
* Jag går frivilligt på matcher.

Kommentarer
Postat av: micaela

Ojojoj.. ibland vrider sig faktiskt världen åt rätt håll ;o)



haha, ja lookalikefunktionen är rolig.. =)

2008-06-11 @ 20:43:32
URL: http://mrselmos.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback