min oas

Jag älskar att gå ut till våran inglasade veranda och bara stå och titta ut i trädgården.
Att bara stå där och titta ut en stund ger mig lugnet jag behöver.
Det är så vackert nu när det mesta börjar att blomma och färgklickarna sprider ut positiv energi.
Det är min oas i vardagen.
Tyvärr är den inte i topptrim då jag inte har haft tid de senaste veckorna att fixa och dona så mycket som jag skulle ha velat men eftersom jag har insett att saker och ting inte behöver vara i topp trim för att jorden ska stanna kvar i sin bana så tar jag det med ett lugn..

Kommentarer
Postat av: Stefan

Låter härligt, går jag ut på min balkong vill jag bara gå in och gömma mig igen.. :P

Hoppas allt är jättebra! Kraam! :)

2008-06-16 @ 11:57:23

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback