Min nya idol

Min nya idol är Karin Ahlborg. Debattör på en av landets kvällstidningar.
Jag började att plöja hennes bok "hälsa alla andra kändisar" igår och har snart läst ut den.
Och vet ni vad? JAG ÄLSKAR DEN BOKEN. JAG ÄLSKAR HENNE!
Hon beskriver livet på ett sätt som får mig att asgarva rakt ut (fick konstiga blickar från Marcus efter alla mina tjut av skratt) och för att samtidigt känna igen mig fullt ut i beskrivningen om hur livet ser ut för henne som småbarnsmorsa.

Jag rekomenderar den boken starkt till alla!! Det är humor på hög nivå och med ett härligt vulgärt språk som sätter lite glöd i boken också.

Hon är min nya idol och ska lusläsa hennes texter i tidningen hädanefter.
Just nu skriver hon ihop med Katrin Schulman (stavas det så?) i deras kamp för att sluta röka.


LÄS BOKEN!

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback