Konstigt väder,sommaravslutning och en trött fredag

Fruktansvärt vad konstigt vädret är. Ena sekunden är det varmt och soligt för att i nästa bli kallt och blåsigt. Kom ett par regnstänk nyss när vi gick hem och nu börjar himlen att se väldigt svart ut.


Har varit på sommaravslutnign på öppna förskolan. Jösses vad folk det var! Stod säkert 40 barnvagnar utanför när vi kom. Det som brukar vara så lugnt och skönt där. Var kom alla ifrån?
Hadealdrig sett hälften av dom som var där.
Träffade Karin och Meja vilket var roligt för dom var dte månader sedan vi träffade. Ska hem till dom på tisdag på "hejdå fika" eftersom de flyttar om en månad.
På öf fikade och tårta och de som ville ha fick grillad korv och saft och kaffe. Jättemysigt. Synd bara att det var så mycket folk för det blev rätt så stojigt. Nathanael slocknade i vagnen och sover fortfarande. Tror inte att han är på topp min lilla vilding just nu.
Det var en trevlig förmiddag iaf.

Känner mig jättetrött idag. Måste vara väder omväxlingen..jättejobbigt att man blir så påverkad.

Ska sticka till babyland snart och hämta ut porträtten sen blir det att handla middag och sen hem. Ska städa lite sen vet jag inte om Marcus och Calle ska börja måla garagen idag..Det blir nog en lugn kväll ikväll..

har fortfarande inte bestämt mig om imorgon än heller..

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback