Jag tänker men längre än så kommer jag inte..

Jag tänkte att jag skulle skriva lite om tiden som gått sedan senast. Förra veckan som var späckad och om dopet men jag verkar aldrig få till det..
Nu har jag en magsjuk son som kräks och bajsar stup i ett och så denna tryckande hetta som gör mig helt orkeslös.
Igår var jag som en grönsak,orkade ingenting och när jag väl fick ändan ur vagnen till att göra det jag skulle så blev det bara halvdant. Vi var så trötta och varma och helt slut efter allt vad dopet innehöll...vi planerade ju i 3 månader och det var inte nådigt. men nu är det över och nu ska vi bara njuta av sommaren och semester sen när den börjar..

Lunch dags nu..får skriva om det som varit senare..

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback