dagens konversation

Jag och Marcus är ute och går med Nathanael i vagn och jag plockar upp stora sniglar från cykelvägen och lägger dom säkert i gräset för att rädda dom från en krossdöd.

Jag flyttar på en stor en till gräset..en bit bort är en till men är inte riskabelt palcerad så låämnar den kvar..

Marcus: "Hallå nu har du säkert sabbat flera timmars promenad för honom.
Jag: " Jaha då får han väl gå lite till då.
M:" Men tänk om det där var hans fru,dom kommer ju aldrig hitta varandra igen och det är ditt fel.
J: " men lägg av nu.
Tystnad
J:" men då flyttar jag väl den andra också då.
Går och plockar upp den andra och lägger bredvid den andra.
M: " Fick du dåligt samvete nu?"
J: " Nej det fick jag inte.
M: "Fick du ju visst det.
M:" Tänk om dom är osams och hatar varandra då. Nu kommer dom ju att döda varandra.
J:" Börja inte ens!

Kommentarer
Postat av: micaela

hahahhahahah.. marcus kommentarer är bäst..

jag kan se dig framför mig, när du muttrar ihop och inser att han KAN ha rätt..

tack för dagens garv, det var välbehövligt ...

2008-06-18 @ 16:05:04
URL: http://mrselmos.blogspot.com
Postat av: Stefan

Åh, påminner mig om en sommar för rätt många år sedan, är nog en 8 - 9 år sedan om inte mer, var med en polare o körde runt på hans cross, och runt om där på den gammla banan var de sniglar, överallt och jag såg min polare köra över en efter en, inte med flit men iaf, jag minns att jag tyckte så synd om dom där dom låg krossade av de grova däcken på hans cross.. :(



Vilket också påminner mig om nu senast hos Elin, hon har en sköldpadda, och jag tyckte synd om den med.. såg ut som den ville ut :/ fast hon sa att när dom släpper ut den vill den i igen xD så jag vet inte :P



Hoppas allt är bra med dig, tänk vad jag börjat läsa din blogg nu, förut fick du säga åt mig :P (beroende)



kramar!

2008-06-21 @ 04:40:51

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback