Västerås,gratualtioner och resfeber

Är i Västerås nu och har lånat lillebror dator för en stund.
har varit och grattat mormor som fyller 68 år idag. skänker en grattis tanke till Tom nere på Ölan som fyller 30 idag också. Ska gratta honom ordentligt när vi kommer ner till ön på tisdag. Eller onsdag blir det ju för dom ska till Helsingborg och sova över och gå på fotboll så de kommer inte att vara där när vi kommer ner.
Det var trevligt hos mormor iaf,min plåga till moster kom inte och inte min bror heller den lilla skithögen.
Ingen verkar veta vart han är heller. Han plus flickvän hade bara gått upp i rök i natt.
Husomhlest så ska han ha en jäkla bra ursäkt till att missa mormors kalas.
Jag gjorde ett eget grattis kort till kära mormor igår. Blev jättenöjd med det. krev en fin liten text inuti också. 
skulle ha fotat det och lagt upp här för att visa me glömde bort det. 
ja ja..

Marcus har ju gått och blivit sjuk över natten också. lägligt? NEJ!
Han mår inte alls bra och ligger just nu och vilar med våran sovande son inne i mammas säng. 
hoppas att han mår bättre tills på tisdag,kan ju bli lite jobbigt att åka 40 mil om man är sjuk.
ber till gudarna att Nathanael ska klara sig också. Vill inte ha en sjuk bebis och framför allt inte på semestern.

Ska bli skönt att komma ner till Öland igen. Ska vara där länge nu,två veckor. Så länge har vi aldrig varit där i ett svep förut.
Katterna ska bo hemma hos Britta under tiden. Man får väl hoppas att dom inte river hela inredningen som Lukas nästan gjorde sist. 
Men det ska nog gå bra. Hon blir ju så lycklig för lite sällskap också. 

Usch jag har resfeber som fasen. fattar inte varför jag får det för jag kan ju resvägen utan och innan och vet ju hur allt är på plats men ändå så är nerverna på helspänn. 
Kan ju vara för att det händer lit nytt nu. Mamma och Thomas ska ju komma ner vecka 30 och vara där hela veckan. Ska bli roligt men är lite nervös över det. Det har med krockande världar att göra. Det kan bli spännande om inte annat.
Ska träffa Sussie med familj därnere också. De har semester på Öland varje år vecka 30 så vi ska gå i Ölands djurpark tillsammans. Ska bli trevligt och spännande. 

Jaha har jag nåt mer att tillägga? *tänker tänker tänker*
Njae inte direkt..

Eller jo föressten..har min nya klänning på mig idag 8den som är på bild i tidigare inlägget) oc den sitter som en smäck.

Nu ska jag gå och äta Thomas köttfärslimpa =)

By the way..har jag tråkiga läsare? Ingen som kommenterar förutom min kära Mikkiz men ser på statistiken att det är en del ögon som kikar in här titt som tätt...Kommentera gärna eller släng bara in en lite hälsning..

Tjing!

 


Kommentarer
Postat av: mrselmo

Jag vet hur du har det med noll kommentarer.. Men du har iaf en trogen läsare=)

Have a nice holiday!

2008-07-14 @ 21:02:57
Postat av: Stefan

Ey! Jag kommenterar emellanåt! :P Ett steg i taget, tog ju ett tag innan jag faktiskt började hålla koll o läsa här, nu gör jag de snart kanske jag kommenterar vart ända inlägg fniss :P vänta du bara :P Så två trogna läsare!

2008-07-30 @ 10:08:49

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback