Tjolahopp!

Helg nu och så där underbart behagligt. Är dock väldigt trött. Vet inte om det beror på den rackarns infektionen jag fått. Men har ätit pencillin nu i 2 dar så borde vara på bättringsvägen nu.
Imorgon ska vi till Västerås och fira min mormor som fyller år. Ska bli trevligt. Hade ju varit ännu trevligare under andra omständigheter men men man kan inte få allt..Mormor och familjen ska det bli kul att träffa iallafall.
Sen är det måndag och då ska det städas och packas och så ska vi träffa Sussie och Alvina och ta en promenad.Det gjorde vi igår också vilket var trevligt.

Nathanael har fått sin tredje tand nu,hans första i överkäken. Han vinkar och klappar händerna och säger hej och isch.
Han börjar bli stor nu den lilla plutten.

Har snart läst ut den tredje Thomas Kanger boken om Elina Wiik vid Västerås polisen. Gud vad bra dom böckerna är.
Jag halvt stressläser nu för att jag har så många böcker som jag vill störta ner med näsan i.
Älskar böcker och vad dom ger mig.

Här kommer bilderna jag skrev om tidigare...

 Klänningen som jag är så kär i som jag inhandlade i Västerås förra helgen. Ska inviga dne imorgon =)
 Ett av Marcus inköp ifrån Västerås.
 Nathanaels hylla i färdig tappning efter att jag gått loss med slip och målarfärg på den.
 mina fina killar <3
 En uppsnofsig liten kille
 trött o sur tjej


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback