Minus för Disneyklubben

Min son är medlem i både barnens bokklubb och i Disneyklubben.
Barnens bokklubb är jättebra,har ett bra system både via telefon och internet.
Disneyklubben däremot,vad har dom? Jo ingenting!
Man kan inte gå in och titta vilken bok som ska komma i nästa månadspaket,man kan inte avbeställa böcker och man kan inte se vilka böcker de har i sortimentet.
Skickade ett mail med frågan om hur det går till hos dom och vad man gör om man får en dublett.
Eftersom jag själv var med i flera år som liten så har jag ju många av böckerna redan och nu har vi två Djungelboken tex.
I mailet fick jag till svar att de inte har en speciell månadsbok utan skickar olika till alla och det jag kunde göra åt saken var att skicka ett svars mail med de titlarna vi redan har från när jag var medlem så att dom böckerna spärras i Nathanaels medlemskap.
Så nu ska jag alltså skriva ner cirka 50-60 titlar i ett mail och skicka till dom..praktiskt? NEJ!

Men men Disney klubben är ändå Disneyklubben så självklart ska plutten vara medlem i fortsättningen..

men minus blir det..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback