lata dagar

Vi glider just nu bara och njuter av de första semester dagarna.
Är skönt att ha Marcus hemma och han tycker det är skönt och kul att få mera tid med Nathanael.
Senaste tre dagarna så har vi bara glidit och tagit dagarna och timmarna som dom kommit.
Så skönt att bara slappa och inte göra mycket.
Idag har vi iofs städat som tokar och rivit bort heltäckningsmattan på verandan. Det tog sin lilla tid men nu är det fint här hemma.
Var själv hemma i ett par timmar idag när Marcus och Nathanael var ute och fixade ärenden.
Gick och måplockade och lyssnade på musik och tog med mig Lukas ut en sväng.
N uär Mackan här och vi ska spela vårat nya buzz spel och titta på film. Tittade på en film igår Marcus o jag som hette The happening. Skulle vara nåt slags skräck men det var det inte men den var rätt okej ändå. MArk Wahlberg var med för övrigt.
HAr faktiskt köpt mig första säsongen av Greys anatomy. Jag har aldrig följt det på tv utan bara sett nåt repris avsnitt då och då och suttit som smetad då så ska ta mig i genom första säsongen och se om det är något värt att satsa på.

Imorgon ska vi ut på jakt efter nya dvd förvaringar. Var på IKEA igår men hittade inget som vi gillade.


Nu ska jag hänga tvätt och sedan spöa killarna i Buzz..Har ju tagit OS rekord i längdhopp på Os spelet..alltså är det konstaterat att jag är en aningens bättre än grabbarna på det där..De mår så dåligt och jag mår så bra =)


Finaste lilla grodan en dag gammal.



Kommentarer
Postat av: micaela

ingen mår så bra som du =)

2008-07-10 @ 14:17:43
URL: http://mrselmos.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback