sjuk

Sitter och väntar på att bli uppringd ifrån Spångas vårdcentral.
Gick ju och blev sjuk i fredags kväll men ändå mått hyfsat bra men det är det slut med.
Nu mår jag inte alls bra,det värker i lungor,bihålor och öron.
Hoppas på att få en tid idag.
Hoppas även på att må relativt bra på torsdag eftersom det är föräldragrupp då.Vill inte missa det eftersom vi missade förra gången då Nathanael var sjuk.

Har just nu en väldigt glad bebis som sitter i sin babysitter och snickesnackar med sina Nalle Puh figurer.Om han får något bra svar är nog tveksam.Han är nog charmigast på jorden på förmiddagarna,det är då han är som allra piggast och gladast.

Ska försöka peta i mig lite frulle nu.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Stefan

*stampar lite* Så.. nu har jag lämnatmina fossingar här.. ;) pssst, jag har skrivit i min blogg..! :P
Man blir glad när man läser här.. :) jag är dålig på de men kan inte låta bli att bli glad när du skriver om lilla pojken, jag är allt avis, ja de är jag fan! ;) Hoppas ni mår bra och hoppas du blir frisk snart! Kraaaam!

2008-01-07 @ 17:04:06

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback