nyår,förkyld och barnledig

Har gått och blivit dunderförkyld över natten.Är täppt i näsan och har ruskigt ont i halsen.
Men men jag valde att få besök av mamma och Thomas dagen före nyårsafton trots att jag visste att mamma var sjuk så får skylla mig själv.

Nu är jag barnledig och har varit det i ett par timmar.Marcus och lillplutten är ute och shoppar lite tillsammans med Tom.Har varit väldigt skönt att vara själv hemma ett tag.Har gått här och pysslat och donat med musiken på max.
Minns knappt sist då jag spelade musik högt,det blir ju inte så längre när man har små öron i familjen.
Iofs så har jag ju 4 st små öron till i familjen men dom är så vana med musik och andra saker som låter så de bryr sig inte.

Hade en trevlig nyårsafton. Åt tacos med Marcus kusiner här hemma och spelade sällskapsspel till långt in på natten.Satt ute ¨på våran inglasade veranda hela kvällen,hade infravärme på så det var jätteskönt.
Spelade bland annat alias som för dom som inte vet går ut på att förklara ord på ett sätt utan att nämna ordet som man ska förklara.
Det var ruskigt roligt och Marcus som sa innan att han var bäst på det spelet var naturligtvis sämst vilket jag redan visste så jag valde att inte vara i hans lag=)
Himla kul var det iallafall och det blev både livat och en hel del viftande och vevande med armarna.
Bilder från kvällen kommer längre ner.

Ikväll ska vi bara vara hemma här tillsammans med Tom.Blir nog att äta nåt gott och se en film eller nåt.
En lugn kväll blir det iallafall.
Har en fullspäckad vecka nästa vecka med sjukgymnastbesök,föräldragrupp och Västeråsbesök så lär ladda upp batterierna idag och imorgon.


Nathanael hänger med de större Petson killarna. fr v: Tom Henrik Patrik Nathanael

Henrik och Nathanael

Vi spelar TP 90 tal. Tom Patrik Henrik

Ännu mera TP. Henrik Marcus Nathanael

Tom läser fråga

Henke posar och Marcus skrattar

Fyll Marcus snyggve bild på mig och Tom

Som sagt så blevd et en hel del viftande och vevande under alias omgången.

Heinrich pratar med Martin

Jag klurar på vad Patrik förklarar för ord.

Tolvslaget. Kallt,snöigt och halt. fr v Tom Patrik jag och Henrik

Lite raketer

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback